Famous wineries

29 juli 2017 - Adelaide, Australië

Gisteren naar Mount Lofty geweest met de auto. Dit ligt in de heuvels waar je over Adelaide kunt kijken met 1,4 milj inwoners.
Later naar Southeast Adelaide bij de locals heerlijk gegeten, met Vivienne, John, Inez, Richard, Roberto en ik. Een hele avond in het Engels het verstaan gaat mij beter af dan het praten.
Vandaag 28/7 gaan we naar de Mc Laren Vale. Een winerie waar je ook de gelegenheid krijgt om kangoeroes te voeden.
We hebben een baby kangoeroe met de fles gevoed. Haar moeder was omgekomen tijdens een aanrijding met een auto. De mensen daar hebben 'het jong' gelukkig levend uit de buidel kunnen halen. Er waren ook kangoeroes die wel 2 meter zijn als ze rechtop staan.
Na het voeden stonden de glaasjes wijn om te proeven al op ons te wachten.
Woodstock en Chapel Hill wijnen, erg lekker. Het was rond 12:30u dat we are tasting the wines, ik voelde ze direct goed binnen komen. Later begreep ik dat je ze ook uit kon spugen, het ging immers alleen om te proeven.
In de avond hebben we een stevige wandeling door de stad gemaakt op zoek naar een restaurant. Werkelijk heel Adelaide was in de stad aan het eten, dus geen plek meer voor ons. Vrijdagavond, waarschijnlijk luiden ze hier het weekend in.
We hebben uiteindelijk vlak bij ons hotel een kroeg/restaurant gevonden met live muziek waar we lekker hebben gegeten.
29/7
Vroeg op om met de bus naar the airpot te gaan. We hebben net ingecheckt voor de vlucht naar Alice Springs en wachten nu om te boarden.

1. Hanny:
    29 juli 2017
    Ben heel benieuwd wat je daar allemaal gaat zien in Alice Springs en in die omgeving !?
  2. Anne Platvoet:
    29 juli 2017
    Heerlijk al die nieuwe ervaringen...en de wijn natuurlijk.
    Veel plezier in Alice Springs.
  3. Margret:
    29 juli 2017
    Pas op met de wijn. Haha heel veel plezier!!!
  4. Mooy Corten:
    29 juli 2017
    Lieve Mech, wat een mooie belevenissen lees ik. Super gaaf dat je dit meemaalt.
  5. Hilje:
    31 juli 2017
    Tja, Mech, om half een al aan de wijn..... heerlijk toch! Leuk om jullie belevenissen te kunnen volgen.
  6. Elly:
    1 augustus 2017
    Hi Mech, wat heerlijk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen (en dat zijn er nogal wat).
    Denk veel aan je!
    Veel plezier daar down under