Crocodilecruise

9 augustus 2017 - Cape Tribulation, Australië

Crocodile cruise op Cape Tribulation

We stopten langs de kant van de weg, waar we een man tegen kwamen die ons voor een paar cent met een boattrip  de krokodillen kon laten zien. Nadat we op de boot zaten gaf hij geen garantie dat we er ook maar 1 zouden zien. Dit gaf mij een veilig gevoel, maar helaas na een kwartier kwamen we de eerste al tegen. Tijdens dit avontuurtje ben ik regelmatig van plek op de boot gewisseld. Als de krokodil aan de rechterzijde was, zat ik links en vice versa. Na een uurtje avontuurtje was ik blij weer met beide voeten op de grond te staan.

1. Hilje:
    9 augustus 2017
    ... en toen ben je maar het water ingedoken?? Vrij van krokodillen, neem ik aan. Weer een angst overwonnen. Well done!
  2. Hilje:
    9 augustus 2017
    De tweede foto was bij Josephine's waterfalls, vermoed ik . De temperatuur is hoog genoeg om even te kunnen zwemmen. Lekker!
  3. Clementine:
    9 augustus 2017
    Spannend hoor! Waar jij zwemt waren geen krokodillen?? Je maakt wat mee op een dag...
  4. Hanny:
    9 augustus 2017
    Met zo'n beestje wil je inderdaad geen kennis maken
  5. Jacquelien:
    10 augustus 2017
    Mech, wat een avontuur, prachtig, ik zie je weer helemaal zitten in het bootje, goed dat je met R bent, die houdt de rust er denk ik wel in.