Klaar voor vertrek

15 juli 2017 - Oegstgeest, Nederland

IMG_3721Het avontuur gaat beginnen: ik ga Down Under! De boarding passes zijn geprint en de rugzak (met bijna niks erin, maar wel drie toilettassen!) staat klaar. Morgen om 9.00 uur vlieg ik naar München, waar ik na vier uur wachten door vlieg naar Bangkok. En vervolgens na twee uur stopover vlieg ik door naar Melbourne waar ik dan maandag om 20.00 uur (AUS) aankom. Melbourne heeft +8 uur tijdsverschil met Nederland.

Via deze blog zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van onze avonturen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bente:
    15 juli 2017
    Wat een mooie blog! Goede reis morgen!
    Liefs Bente
  2. Dewi:
    15 juli 2017
    Heel erg veel plezier mam! Geniet van dit mooie avontuur.
    Liefs, Dewi
  3. Anne Platvoet:
    15 juli 2017
    Ha Mech..bijna in de startblokken.Slaap lekker ..en heel vroeg weer op.
    Fijn om op deze manier jouw reis te kunnen volgen.
    Goede reis meid..en lekker genieten.
  4. Elly:
    15 juli 2017
    Wat zie je er goed uit Mech! Mooie blog, leuk dat het de avond voor je vertrek nog gelukt is om te maken, jij kunt altijd zo leuk schrijven.
  5. Winnie:
    15 juli 2017
    Heerlijk Mech, je prachtige reis gaat beginnen. Wat zal dat een fijn gevoel zijn. Ik ga je lekker volgen, je ervaringen mee beleven en meegenieten. ENJOY! X
  6. Henriette:
    16 juli 2017
    Mechje ik wens je een prachtige reis toe.Dat je maar heel veel moois mag zien en beleven.Ik had graag in dat rugzakje van je meegewild!
  7. Jeannet hoens:
    16 juli 2017
    We gaan je volgen Mechtild...Heel veel plezier en een hele mooie reis...
  8. Margret:
    16 juli 2017
    We gaan je volgen Mech!!! Heel veel plezier en allereerst natuurlijk een goede reis!! Spannend hoor!! Liefs Greetje
  9. Wim:
    16 juli 2017
    Zusje Mechtilda, goeie reis gewenst met veel interessante belevenissen!!
  10. Clementine:
    17 juli 2017
    Daar gaat ze.... Geniet ervan!
  11. Marjolein:
    17 juli 2017
    Lieve Mechtild, ik wens je een heerlijke vakantie toe met leuke reisverhalen voor ons om te lezen. Hartstikke stoer dat je dit bent gaan doen. Lieve groet
  12. Marjan:
    Jaaa je bent er!
    Viel de reis een beetje mee? Het genieten kan beginnen!
  13. Hilje:
    18 juli 2017
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en wen je snel daar. Leuk dat we je een beetje kunnen volgen! Ik kijk uit naar je eerste blog.
  14. Tonny:
    18 juli 2017
    Hopelijk heb je een goede reis gehad.
    We zijn benieuwd naar je verhalen.